بوشهر - سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان گفت: ۱۲ خانه بهداشت با اعتباری معادل ۳۶ میلیارد ریال در شهرستان تنگستان احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج زنده بودی صبح سه‌شنبه در نشست با مسئولان شهرستان تنگستان اظهار داشت: در راستای توسعه بهداشتی و درمانی شهرستان تنگستان اقدامات خوبی صورت گرفته است و شاهد اجرای طرح‌های مختلفی هستیم.

وی از ارتقاء و بهبود وضعیت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی به عنوان یک اولویت بسیار مهم در شهرستان تنگستان نام برد و اضافه کرد: در این راستا در هفته دولت شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های مهمی در حوزه بهداشت و درمان بودیم.

زنده‌بودی خاطرنشان کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان در هفته دولت توانست با افتتاح دو پانسیون پزشک با کلیه تجهیزات در مرکز جامع سلامت دلوار گامی در راستای ایجاد بستر مناسب برای رفاه حال همکاران و ماندگاری پزشکان بردارد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان ادامه داد: این دو پانسیون بااعتباری به مبلغ چهار میلیارد ریال با اعتبارات استانی و طرح تحول سلامت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی گفت: در این هفته همچنین مراسم کلنگ زنی همزمان ۱۲ خانه بهداشت با اعتباری معادل ۳۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و دانشگاه علوم پزشکی انجام شد.

زنده بودی بیان کرد: همچنین کلینیک سیار دندانپزشکی با اعتبار سه میلیارد ریال از اعتبارات طرح تحول سلامت به بهره‌برداری رسید.