به مناسبت فرا رسیدن فرخنده عید ولایت، ۲ برنامه زنده «صبح صبا» و «عصر صبا» به صورت ویژه با پخش آیتم های شاد و عیدانه همراه مخاطبان رادیو صبا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه زنده «صبح صبا» عنوان برنامه زنده صبحگاهی است که هر روز با رویکرد شادی آفرینی پخش می شود. این برنامه به مناسبت عید سعید غدیرخم سعی دارد خالق لحظه‎های شاد صبحگاهی برای شنوندگان رادیو صبا در این روز خجسته، باشد.

مسابقه تلفنی، روایات و قطعات نمایشی کوتاه طنز، ترانه‎های شاد، تصنیف و آوازهای خاطره انگیز، مونولوگ‎خوانی، گفت‎وگو با هنرمندان و چهره های مطرح کشور از جمله آیتم های متنوع این برنامه هستند.

برنامه «صبح صبا» کاری از گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا است که علیرضا محمدنیا تهیه کننده، علیرضا تابان و نگین خواجه نصیر مجری-بازیگر، سید ابوالفضل طاهری نویسنده، امیر عضد گزارشگر و عرفان فغانی هماهنگی این برنامه مخاطبان را روز شنبه ۱۸ شهریور ساعت ۰۸:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه همراهی می کنند.

همچنین برنامه زنده و شاد «عصر صبا» نیز در روز شنبه ۱۸ شهریور به مناسبت عید سعید غدیرخم با موضوع خدمات و تشریفات مجالس برای اعیاد و جشن ها تقدیم مخاطبان رادیو صبا می شود.

«عصر صبا» برنامه ای است از گروه طنز و سرگرمی رادیو صبا با رویکرد معرفی مشاغل و حِرَف که با هدف شادی آفرینی و ایجاد لحظه هایی مفرح روی آنتن می رود.

این برنامه به تهیه کنندگی عباس پیری، نویسندگی و گزارشگری نیما نعمتی زاده با اجرای نازنین مهیمنی و امیر زنده دلان و با آیتم سازی ملیکا طاهری، نیما نعمتی زاده و حسین قدیمی از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه به صورت زنده روی موج اف ام ردیف ۱۰۵.۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.