نمایش «ماه عسل معوق» درباره زوجی است که درباره یک سفر خارجی حرف می زنند درحالیکه زن، گذرنامه خود را گم کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش رادیویی «ماه عسل معوق» درباره زوجی است که می خواهند به سفری در خارج از کشور بروند اما گذرنامه زن گم شده است و این سفر قرار است جایگزین سفری باشد که قرار بوده این زوج چند سال قبل به ماه عسل بروند و هنوز معوق مانده است.

در این نمایش فرانک به دنبال گذرنامه اش است و با دوستش گیسو تماس می گیرد و از او درباره گذرنامه پرس و جو می کند و خودش هم توضیح می دهد که همه جا را گشته و آن را پیدا نکرده است. در حین مکالمه نیز همسرش بهروز دایم از او می خواهد مکالمه اش را قطع کند.

بخشی از دیالوگ های این نمایش را در زیر می خوانید و می‌توانید نمایش را به طور کامل در فایل ضمیمه گوش کنید. همچنین مخاطبان می‌توانند برنامه های رادیو نمایش را روی موج اف ام ۱۰۷.۵ بشنوند.

*آها... ها؟ با دقت دیدی گیسو جان؟ راهرو... دور و بر جاکفشیت؟... ای بابا، آره بابا دیدم، راه پله و پاگردها رو سه بار گشتم، خونه؟ خونه رو که اصلا زیر و رو کردم. نیست که نیست، انگار اصلا همچین چیزی وجود نداشته... چیزی بگم والا... با این اوضاع دیگه سفرمون کنسله دیگه.

- فرانک...فرانک... قطع کن دیگه بابا... ببینم چه گِلی باید به سرمون بگیریم؟

*گیسوجان! حالا فردا حضوری میام با هم حرف می زنیم خب؟... نه قربونت برم زحمت نکش شما... آره خوبم...دیگه قسمت این بوده دیگه، چی کار میشه کرد؟

- قطع کن دیگه.

*مرسی عزیزم، ببخشید تو رو هم ناراحت کردم فدات شم. فعلا خداحافظ.

- قطع کن دیگه اههه... اصلا حواست به ساعت هست؟

* آره اقا یه چشمم فقط به ساعته.

- پس حتما می دونی هواپیمامون یک ساعت دیگه می پره.

*خب الان می گی چی کار کنم هان؟ بدون گذرنامه میذارن سوار هواپیما شم؟...