اردبیل – مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تکمیل پروژه‌های بزرگراهی و راه‌های فرعی نیازمند ۸۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش خبرنگار مهر، محبوب حیدری بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه استقبال از مسئولان وزارت راه و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: انتظار می‌رود با توجه به اهمیت پروژه‌ها نسبت به تخصیص اعتبار به استان اقدام شود.

وی همچنین به ضرورت تکمیل باند دوم اردبیل – سرچم و اردبیل- آستارا اشاره کرد و گفت: چهار سال است این دو پروژه در جدول ۱۹ قرار گرفته و لازم است به قانون بودجه انتقال یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان  همچنین به ضرورت تکمیل سه راهی صحرا- گرمی- پارس‌آباد- بیله سوار نیز اشاره کرد و گفت: انتظار داریم در سفر وزیر راه و شهرسازی مطالعات ۴۵۰ کیلومتری این پروژه تائید شه و به سازمان برنامه ارجاع شود.

حیدری در خصوص مطالبه مردم اردبیل برای تکمیل راه‌آهن ادامه داد: به دلیل اینکه این پروژه ملی است از سوی راه و شهرسازی استان پیشنهاد و درخواستی به وزارت راه اعلام نمی‌شود.

وی همچنین در خصوص تکمیل مسکن مهر اردبیل نیز اضافه کرد: کمبودی به لحاظ تأمین مالی مسکن مهر نداریم و زیرساخت‌های آن در حال تکمیل است.