بوشهر - فرماندار شهرستان بوشهر گفت: اعتبارات در شهرستان بوشهر عادلانه توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس جمشیدی ظهر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه شهردار عالی‌شهر اظهار داشت: آرامش و آسایش و امنیتی را که امروز در کشور داریم مرهون خون شهدا هستیم و باید خدا ا شکرگذار باشیم.

فرماندار شهرستان بوشهر با بیان اینکه مسئولیت امانتی است که باید از آن به خوبی حفاظت کنیم، ادامه داد:‌ باید خود را خدمت‌گذار مردم بدانیم و از همه ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم استفاده کنیم.

وی به خدمات مصطفی سالاری استاندار سابق بوشهر اشاره کرد و افزود: سالاری دارای توانمندی‌های بسیار بالایی بود و در آینده کشور می‌توان فردی موثر باشد. استفاده از نظر کارشناسان، توجه به نیازهای مردم، استفاده از قابلیت‌های جوانان و بانوان و خستگی‌ناپذیری از ویژگی‌های مدیریتی استاندار سابق بوشهر بود.

فرماندار شهرستان بوشهر با بیان اینکه عالی‌شهر تاکنون به خوبی مورد توجه قرار نگرفته است، اضافه کرد: هر چقدر هم که توانمند باشیم، بدون تعامل و همراهی همگانی نمی‌توانیم کاری به پیش ببریم.

وی با بیان اینکه از اعتماد به جوانان و استفاده از ظرفیت آنان ضرر نخواهیم کرد، خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا اعتبارات مناسبی را به عالی‌شهر اختصاص دهیم و شاهد توسعه و عمران و آبادانی آن باشیم.

جمشیدی تصریح کرد: حرکت‌های خوبی برای توسعه عالی‌شهر صورت گرفته است ولی کافی نیست و باید با تعامل و همراهی همگانی برای توسعه این شهر تلاش کنیم.

وی از توزیع عادلانه اعتبارات در شهرستان بوشهر خبر داد و افزود: باید از انتقادها و خواسته‌های مردم استقبال کنیم و برای رفع نیازها و مشکلات آنها تلاش کنیم.