بوشهر - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: سطح کمی و کیفی ارائه خدمات بهداشتی در گناوه افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد خواجه‌ئیان صبح چهارشنبه در نشست هم اندیشی طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت شهرستان گناوه اظهار داشت: تیم شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه در خصوص اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت تلاش‌های ویژه‌ای داشته که شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه یکی از شبکه‌های برتر در استان است افزود: خدمات طرح تحول نظام سلامت بخصوص در بحث بهداشت در شهرستان گناوه پیشرفت چشمگیری داشتهاست.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از مسئولان و کارشناسان این شبکه انتظار داریم با برنامه‌ریزی سطح کمی و کیفی این خدمات را جهت رفاه حال شهروندان بیش از پیش بالا ببرند.

وی به موضوع  پیشگیری و خدمات دندان پزشکی در شهرستان گناوه اشاره کرد و گفت: با توجه به نیروی کاری و تجهیزات مناسب در این شهرستان و با توجه به تاسیس و راه‌اندازی کلنیک دندان پزشکی، لازم است به مقوله بهداشت و پیشگیری در این حوزه بیش از پیش توجه شود.

خواجه‌ئیان از عملکرد و فعالیت‌های نوآورانه رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه در طرح تحول بهداشت تشکر کرد و خاطرنشان ساخت: خدمات و برخی فعالیت‌های رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه به عنوان الگو در سایر شهرستان های استان استفاده می شود.

وی هدف از این بازدید و نشست را مرتفع کردن مشکلات موجود و استفاده از تجربیات و ایده‌های جدید همکاران در شهرستان دانست و از همه کارکنان خواست تا با همکاری و تلاش بیشتر برای ارائه خدمات به مردم شریف این  شهرستان گام بردارند.

بهبود خدمات بهداشتی در گناوه

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه نیز ضمن تشکر از حضور معاونت بهداشتی و مدیر گروه‌های این معاونت، از همکاری و تلاش های تیم معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در راستای تحقق اهداف بهداشتی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه قدر دانی کرد.

علی زکی زاده عنوان داشت: از زمان شروع طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت یکسال می گذرد و تیم شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه توانسته با تمامی مشکلات موجود خدمات خوبی را ارائه دهد.

وی افزود: در آیند نیز با برنامه ریزی  و هدف‌گذاری‌هایی که به صورت منسجم انجام شده شاهد ارتقاء خدمات بهداشتی در شهرستان خواهیم بود.

ارتقاء سطح کمی و کیفی شاخص‌ها

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر نیز  ضمن بر شمردن مصوبات نشست سال ۹۵ در شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه خواستار ارائه اقدامات انجام شده در رابطه با این مصوبات شد.

محمد مهدی خواجه ئیان عنوان داشت: در این نشست به تجزیه و تحلیل عملکرد، مسائل و مشکلات خواهیم پرداخت و هدف نهایی، ارتقاء سطح کمی و کیفی شاخص های مد نظر خواهد بود.

در این نشست مدیر گروه های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر هر یک به ارائه عملکرد واحد های مختلف شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه پرداخته و پس از بحث و تبادل نظر بین همکاران مصوباتی اتخاذ شد.