خرم آباد - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به نقش تاثیر گذار صدا و سیما در مقابله با شبکه های ضد انقلاب گفت: باید به حوزه محتوا توجه ویژه شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی در دیدار با معاونان فنی صدا و سیمای مراکز استانها با اشاره به جنگ نرم دشمنان و ایجاد شبکه های مختلف ضد انقلاب اظهار داشت: استکبار جهانی با حمایت های مالی و فکری از شبکه های مختلف به دنبال ضربه زدن به اعتقادات و باورهای مردم است و صدا و سیما با تکیه بر نهضت عاشورا، جانفشانی شهدا و خط ولایت توانسته در این میدان سربلند باشد.

وی افزود: یکی از جاهایی که مورد هدف دشمنان است صدا و سیما است که با هوشیاری و بصیرت نیروهای مخلص و انقلابی این مجموعه نقشه دشمنان را نقش برآب کرده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد همچنین نقش رسانه ملی در تولید اخبار داخلی و خارجی را تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: صدا و سیما در تبین افکار و اندیشه های مقام معظم رهبری و همچنین بیداری اسلامی در خارج از مرزها کارنامه خوبی داشته و امروز مردم صداوسیما را به عنوان حامی خود می شناسند.

آیت الله میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از صدا و سیمای مرکز لرستان در پوشش مراسم محرم گفت: امروز باید صدا و سیما با تولید برنامه های پر محتوا در مسیر ولایت با قدرت به کار خود ادامه دهد.