قزوین- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: با تعامل بسیار خوب پلیس و اصناف زمینه بهبود فضای کسب و کار در استان فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کبیری درهمایش پلیس، امنیت واصناف که روز دوشنبه باحضور سرهنگ امیری جانشین نیروی انتظامی و روسای اتحادیه های صنفی در سالن سازمان صنعت قزوین برگزار شد اظهارداشت: در کشور بیش از هفت هزار اتحادیه، ۴۰۰  اتاق اصناف داریم که ۲۴ میلیون نفر در فعالیت اقتصادی و صنفی فعال هستند و این جامعه بزرگ نیازمند خدمات مناسبی است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین تصریح کرد: اصناف در اقتصاد مقاومتی نقش مهمی دارند و اگر امنیت پایدار برقرار شود می توانند به جایگاه ارزشمند خود برسند.

وی بیان کرد: خوشبختانه در استان قزوین از امنیت بسیار بالایی برخورداریم و تعامل اضناف و پلیس نیز قابل توجه است و این رویه باعث شده با کمترین چالش و مشکل در این حوزه مواجه باشیم.

کبیری یادآورشد: برای افزایش مهارت های تخصصی و عمومی صنوف مختلف با همکاری پلیش دوره های آموزشی متعددی در آشنایی با مقررات صنفی، قاچاق کالا، تجارت الکترونیک، پولشویی، نظم و امنیت برگزار شده و توانسته به مهارت شاغلان این عرصه کمک موثری کند.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ۵ ساله علیرضا میلانی رئیس سابق، سرهنگ محمد صفری به عنوان رئیس جدید اماکن استان قزوین معرفی شد.