فرمانده نیروی انتظامی، گفت: ما بیش از ۱۰ هزار مقر ثابت در کشور داریم و باید دو هزار پاسگاه و کلانتری جدید نیز برای رفع نیازهای امنیتی ساخته و تجهیز شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری در مراسم آغاز به کار مجتمع خدمات انتظامی تجریش با گرامیداشت هفته ناجا، اظهارداشت: اعتباراتی که برای کارهای عمرانی ما پیش بینی شده بسیار محدود است. ما با برنامه ریزی های صورت گرفته و مشارکت مردم و خیرین امنیت ساز پیشرفت های خوبی در زمینه ساخت و تجهیز پایگاه ها و مقرهای انتظامی و نظامی در سطح کشور داشته ایم.

وی افزود: برای رفع خلاءهای امنیتی و همچنین دسترسی به کورترین نقاط کشور احتیاج به ساخت دو هزار پاسگاه و کلانتری داریم که برای راه اندازی آنها احتیاج به کمک داریم.

اشتری گفت: نیروی انتظامی افتخار این را دارد که عهده دار نظم و ارتقای امنیت در کشور است. نعمت امنیت بالاترین نعمت برای مردم است. ما در عرصه های مختلف در حال ارائه خدمت هستیم و امیدواریم بتوانیم در اجرای نقش خود پاسخگوی نیازهای به حق مردم باشیم.

وی ادامه داد: سالانه میلیون ها تماس و مراجعه را پاسخ می دهیم. پلیس یکی از مردمی ترین دستگاه های اجرایی کشور است که ارتباط تنگاتنگ و مستقیم با مردم دارد. رهبر انقلاب اخیرا اعلام فرمودند که نیروی انتظامی آبروی نظام است. امیدواریم با خدمت رسانی درست حافظ این آبرو باشیم.