اهواز ـ مراسم تجلیل از خدام اولین موکب بانوان (مستقر در مرز چذابه) خوزستان در تالار مهتاب اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تجلیل از خدام زینبیون اولین موکب بانوان (مستقر در مرز چذابه) خوزستان با حضور اعضای شورای شهر اهواز، مسئولان عتبات عالیات خوزستان، شرکت ملی حفاری ایران، سپاه پاسداران و خادمان حسینی در تالار مهتاب اهواز برگزار شد.

زینبیون اولین موکب بانوان (مستقر در مرز چذابه) خوزستان که از سال ۹۴ برای خدمات رسانی به بانوان زائر حسینی فعالیتش را شروع کرده، هر سال با انرژی و توان بیشتری در این راه به کار خود ادامه می دهد.

این موکب برای اسکان بانوان زائر در مرز چذابه راه اندازی شده و بیشتر نیروهای خدمات رسان آن را زنان تشکیل می دهند و تنها موکبی است که به صورت اختصاصی از بانوان پذیرایی می کند.

شیدا دانیالی مسئول این موکب در حاشیه مراسم تجلیل از خدام اولین موکب بانوان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: موکب زینبیون اولین موکب بانوان خوزستان است که به منظور خدمات رسانی به بانوانی که راهی سفر عتبات عالیات و زیارت کربلای معلا بودند، در مرز چذابه راه اندازی شد.

وی افزود: این موکب از اربعین سال ۹۴ فعال شده و سال قبل نیز خدمات رسانی خود را ادامه داد؛ اربعین امسال هم نزدیک است و برای خدمت رسانی به بانوان زائر حسینی تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و موکب دوباره در مرز چذابه راه اندازی می شود.

مؤسس اولین موکب بانوان در مرز چذابه تصریح کرد: برای تقدیر و تشکر از بانیان موکب زینبیون این مراسم را تدارک دیده و در حد وسع و توان خود از خادمان حسینی تقدیر و تشکر کردیم.