کرمانشاه- رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: سالانه در دانشگاه رازی کرمانشاه ۱۰۰۰ موضوع پژوهشی در مقاطع ارشد و دکترا برای بررسی تصویب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدابراهیم اعلمی‌ آل‌ آقا امروز دوشنبه در همایش ملی «کرمانشاه و زندگی شهری» که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به بینش و بصیرت حاکم بر جامعه، اظهارات تهدیدآمیز رئیس جمهور آمریکا زمینه ساز وحدت بیشتر در کشور شده است. 

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه در ادامه افزود: نقش مرجعیت دانشگاه امروزه مغفول مانده است، در حالیکه دانشگاه از اهرمهای بسیار موثر در ایجاد توسعه شهری است.

اعلمی آل آقا وحدت و همگرایی را لازمه پیشبرد برنامه‌های علمی دانست و گفت: ارتباط و پیوند علم و دانشگاه باید ساختارسازی شود تا به چشم انداز تعیین شده دست یابیم.

وی نگاه علمی به مسائل را زمینه ساز وحدت علمی دانست و اظهار داشت: ظرفیت امروز کشور در بخش تحقیقات مثال زدنی است و سالانه در دانشگاه رازی کرمانشاه ۱۰۰۰ موضوع در مقاطع ارشد و دکترا برای بررسی تصویب می‌شود.

اعلمی آل آقا، دانشگاه رازی کرمانشاه را دانشگاهی اخلاق محور و پیشرو در تحقق جامعه دانش بنیان دانست و گفت: رسالت سنگینی بر دوش دانشگاه است و باید دستاوردهای جدید علمی در اختیار جامعه قرار داده شود.

وی یادآور شد: وضعیت کنونی شایسته شهر کهن و تاریخی کرمانشاه نیست و دانشگاه رازی می‌تواند  با ارائه خدمات، پژوهشها را در مسیر تحقق جامعه آرمانی قرار دهد.