ثبت‌نام ۵ دوره آموزشی پاییزه بنیاد دایره المعارف اسلامی آغاز شده و این کلاس‌ها در آبان ماه برگزار می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، واحد آموزش بنیاد دایرة‌المعارف اسلامی(دانشنامه جهان اسلام) از آبان‌ماه سال جاری، ۵ دوره آموزشی زبان های اردو، عبری، مالایایی؛ متن‌خوانی آثار کلاسیک تفسیر وعلوم قرآنی؛ و هنر خوشنویسی در تمدن اسلامی را برگزار خواهد کرد و ثبت نام این دوره ها آغاز شده است.

مدرس دوره «زبان اردو» دکتر وفا یزدان‌منش، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران است و این کلاس از ۲۲ آبان‌ماه، روزهای دوشنبه ازساعت ۱۶:۳۰ به مدت دو ساعت و در ۲۰ جلسه برگزار می‌شود.
آموزش «زبان عبری» توسط استاد سهراب احمدی، در روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۴۵ و شروع کلاسها از ۲۲ آبان‌ماه به مدت ۲۰ جلسه خواهد بود.

مدرس دوره آموزشی «زبان مالایی» که از ۲۰ آبان‌ماه درروزهای شنبه ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ در ۲۰ جلسه برگزار می‌شود، پرکان هدایت، گوینده و مترجم بخش زبان مالایی صدا و سیما است. شروع کلاس های «متن خوانی آثار کلاسیک تفسیر وعلوم قرآنی» توسط مهرداد عباسی ۲۹ مهرماه خواهد بود و این کلاس روزهای شنبه از ساعت۱۰ تا ۱۲ در ۱۵ جلسه برگزار می‌شود.

کلاس «هنر خوشنویسی در تمدن اسلامی» با بررسی تاریخ و تحلیل هزار سال خوشنویسی توسط ولی‌الله کاووسی، عضو هیئت علمی بنیاد دایرةالمعارف اسلامی، از ۲۴ آبان‌ماه، روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ به مدت دو ساعت و در ۲۰ جلسه برگزار می‌شود.

علاقه مندان برای نام‌نویسی در کلاس ها و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند، به پایگاه اینترنتی بنیاد، www.rch.ac.ir  مراجعه کنند. اولویت ثبت نام با متقاضیانی است که زودتر ثبت نام کنند.

در پایان دوره، گواهی آموزشی معتبر به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد. کلاس‌های این دوره هم در ساختمان شماره ۲ بنیاد دایرة‌المعارف اسلامی به نشانی بلوار کشاورز، خیابان فلسطین، نرسیده به میدان فلسطین، کوچه نوبخت برگزار می‌شود.