کرمان - جانشین انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش ماموران پلیس استان ۳۱۷ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ناصر فرشید در رابطه با کشف چند محموله مواد مخدر در استان کرمان گفت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم روز گذشته ضمن برقراری ایستگاه بازرسی موقت در محور «بم-کرمان» به یک دستگاه کامیون مشکوک و پس از بازرسی دقیق از آن مقدار ۱۰۱ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف کردند و در این زمینه یک نفر قاچاقچی دستگیر شد.

وی افزود: پلیس شهرستان بم در عملیات دیگر خود نیز با یکسری کار اطلاعاتی در محور «بم-کرمان» یک دستگاه تریلر را متوقف کردند و در بازرسی از آن مقدار ۹۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و یک نفر قاچاقچی نیز دستگیر شد.

جانشین انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف ۶۴ کیلوگرم تریاک در شهرستان ریگان اظهار داشت: عصر روز گذشته ماموران پلیس شهرستان ریگان هنگام گشت زنی در جاده فرعی «گنبکی-روداب» به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شدند که خودرو مذکور پس از مشاهده ماموران بدون توجه به ایست پلیس اقدام به دور زدن و فرار کرد.

وی ادامه داد: ماموران اقدام به تعقیب خودرو کردند و با شلیک تیر به سمت لاستیک خودرو آن را متوقف و در بازرسی از آن ۶۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک نفر قاچاقچی نیز در این زمینه دستگیر شد.

سرهنگ فرشید ابراز داشت: ماموران  انتظامی بخش گلباف شهرستان کرمان با انجام یکسری کار اطلاعاتی و پلیسی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط قاچاقچیان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند و در حین گشت زنی های هدفمند به یک  دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقیف آن را صادر کردند.

وی گفت: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۶۳ کیلوگرم تریاک را کشف و راننده خودرو را نیز دستگیرکنند.

جانشین انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در مجموع این چهار عملیات ۳۱۷ کیلوگرم مواد مخدر کشف و چهار نفر قاچاقچی نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی تاکید کرد: مبارزه بی امان پلیس با قاچاقیان مواد مخدر که از مهمترین عوامل تخریب چهره جامعه و بیراهه کشاندن جوانان این مرز و بوم هستند همچنان ادامه دارد و پلیس با جدیت در این زمینه تلاش می کند.