کرج - رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از بهره‌برداری فاز نخست بوستان طبیعت کرج خبر داد.

محمدرضا زین‌العابدینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه طی هفته آتی تصفیه‌خانه فاضلاب به‌منظور استفاده از آب بازیافتی در راستای آبیاری فضای سبز در منطقه پنج کرج به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: این تصفیه‌خانه ظرفیت استفاده دوباره از پساب تصفیه‌شده را به میزان هر ۲۴ ساعت هزار مترمکعب میسر می‌سازد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به اینکه این طرح با توجه به بحران آبی موجود در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: حفظ فضای سبز استان البرز به ویژه کلان‌شهر کرج به‌وسیله استفاده دوباره از پساب تصفیه‌شده بستر صرفه‌جویی از منابع آبی را امکان‌پذیر می‌سازد.

پارک ظفر کرج آبان‌ماه افتتاح می‌شود

وی با اشاره به اینکه بیست و یکم آبان ماه سال جاری فاز نخست بوستان طبیعت در مساحت دو هکتار و صرف اعتباری بالغ‌بر ۸۵۰ میلیون تومان در منطقه ۱۱ به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: ظرفیت توسعه این بوستان ۲۰۰ هکتار است.

زین‌العابدینی افتتاح پارک ظفر در منطقه شش شهری کرج را از دیگر اقدامات در دستور کار سازمان پارک‌ها اعلام کرد که بنا است در تاریخ بیست و چهارم آبان ما به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج خاطرنشان کرد: این پروژه در مساحت هشت هزار متر و صرف اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.