رییس سازمان سینمایی در مراسم تجلیل از برگزارکنندگان سی‌وچهارمین جشنواره فیلم کوتاه تهران تاکید کرد زمان کارشناسی محورهای سینمای کوتاه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم قدردانی از برگزارکنندگان سی‌ و چهارمین جشنواره فیلم کوتاه تهران با حضور محمدمهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی، علیرضا رضاداد مشاور ارشد سازمان سینمایی، سید صادق موسوی مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر جشنواره، اعضای شورای سیاستگذاری، هیات‌های انتخاب، داوری و مدیران کمیته‌ها در موزه سینما برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سید صادق موسوی ضمن تشکر از کسانی که در برگزاری جشنواره سی‌وچهارم فعالیت داشته‌اند، گفت: آقای حیدریان به من اعتماد کرد و دبیری جشنواره را به من سپرد و امیدوارم که از این حسن نظر و اعتماد پشیمانشان نکرده باشم. تمام تلاشمان را کردیم که جشنواره را با آداب برگزار کنیم.

وی بیان کرد: لازم است از حمایت‌ها و کمک‌های انجمن صنفی فیلم کوتاه ایران(ایسفا) و حضور پررنگ و فعال اعضای این انجمن در شورای سیاستگذاری و همچنین انتخاب برترین فیلم از نگاه تماشاگران تشکر کنم و خوشحالم برای اولین بار در تمام جشنواره‌های داخلی فیلم‌های بخش ملی با کیفیت D-Cinema و تعدادی از فیلم‌ها به صورت دالبی پخش شدند.

در ادامه محمدمهدی حیدریان گفت: به آقای موسوی به عنوان مدیری جوان و با انگیزه اعتماد کردم اما اعتماد به‌جایی بود و در این مدت توانمندی‌های وی را دیدم. جشنواره سی‌وچهارم جشنواره خوبی بود که با جسارت و نیروی جوان وی برگزار شد.

وی ادامه داد: دیگر زمان آن رسیده که برای جشنواره فیلم کوتاه تهران به ‌طور مشخص هدف‌گذاری شود و تصویری شفاف از اهداف آن برای هنرمندان ارایه شود.

حیدریان توضیح داد: در آغاز سال تولیدی جدید انجمن تا جشنواره بعد هستیم و اکنون زمان آن است که سرفصل‌ها و محورهای تعریف شده و به‌ روز در حوزه فیلم کوتاه مورد کارشناسی قرار گیرد.

رییس سازمان سینمایی ضمن دعوت از هیات انتخاب و داوری برای ارایه نظراتشان گفت: با جمع‌بندی نظرات کارشناسی شما برای رسیدن به اهداف تبیین شده در برنامه جامع سازمان و بر پایه صیانت از ارزش‌های معرفتی و ملی و همچنین رشد سهم بازار جهانی، در اسرع وقت قادر به اعلام چگونگی حضور، حمایت و برطرف کردن نقایص آموزشی خواهیم بود.

این مراسم با تقدیم لوح و هدایایی به اعضای هیات‌های انتخاب، داوری و مدیران کمیته‌های برگزاری سی‌وچهارمین جشنواره فیلم کوتاه تهران به پایان رسید.