کرمانشاه- عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: باید آماری تهیه کنیم که این نمایشگاه در کاهش آسیب ها و جرائم اجتماعی همچون طلاق، اعتیاد چقدر موثر بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه استانی کتاب کرمانشاه اظهار داشت: اخلاص نویسنده در نوشتن مطالب بسیار مهم است و همین امر می تواند اثر را ماندگار و اثر گذاری آنرا دو چندان کند.

وی افزود: برپایی این نمایشگاه باید بتواند علاوه بر ارتقای فضایل اخلاقی جامعه، در کاهش آسیب های اجتناعی نیز موثر واقع شود.

حجت الاسلام حسینی کیا ابراز داشت: باید ترتیبی اتخاذ شود که بتوانیم آماری تهیه کنیم که این نمایشگاه در کاهش آسیب ها و جرائم اجتماعی همچون طلاق، اعتیاد و ... چقدر موثر بوده است.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تاکید داشت: صدا و سیما جهت معرفی کتاب و مولفین استان کرمانشاه هر شب برنامه ای تهیه و پخش نماید.

حسینی کیا همچنین خواستار برپایی اینچنین نمایشگاهی در دیگر شهرستانهای استان شد و بیان کرد: نقش ما در نشر معارف اسلامی و همچنین نشر نقش استان کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس مغفول واقع شده و به درستی آنرا به نسل جدید انتقال نداده ایم که باید در این زمینه تمام تلاش خود را بکار بگیریم.