دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در استان یزد تنها واحدی بوده که دارای رشته دکتری پزشکی است به همین خاطر به دنبال راه اندازی دوره تخصصی پزشکی در این واحد دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.

دکتر سلطانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: راه اندازی دوره دکتری در رشته نساجی برای اولین بار در کشور و رشته شیمی با سه گرایش و 10 رشته در مقاطع تحصیلات تکمیلی و کارشناسی ارشد از دیگر برنامه ریزی های دانشگاه آزاد یزد برای گسترش رشته های تحصیلی این دانشگاه است.

وی اظهار داشت : کسب رتبه های مختلف جهانی، انتخاب اساتید واحد یزد به عنوان اساتید کشوری به دلیل چاپ مقالات ISI و توسعه تحقیق و پژوهش با گسترش آزمایشگاه ها و کارگاه های آموزشی دانشگاه مهمترین دستاوردهای دانشگاه آزاد یزد در طول سال های اخیر بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با اشاره به فعالیت های عمرانی این واحد دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد: پروژه 27 هزار متر مربعی دانشگاه آزاد یزد شامل سالن اجتماعات، کتابخانه مرکزی، مسجد و حسینه در برنامه های عمرانی دانشگاه آزاد یزد پیش بینی شده است.

سلطانی ادامه داد: راه اندازی ساختمان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد نیز از مهمترین اولویت های عمرانی به منظور توسعه فضاهای جدید این واحد دانشگاهی است که تا دو سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در حال حاضر در درجه بندی واحدهای دانشگاه های آزاد سراسر کشور رتبه بسیار بزرگ الف را به خود اختصاص داده و در آستانه ارتقاء به مرحله جامع است.

به گزارش مهر، دانشگاه آزاد یزد با بیش از 13 هزار دانشجو، 43 رشته تحصیلی، 104 استاد تمام وقت، 35 استاد نیمه وقت و 90 هزار متر مربع زیر بنا یکی از بزرگترین واحدهای منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی است.