بوشهر - رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: ظرفیت شورایاران در توسعه شهر بوشهر استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوذر دهدار صبح سه‌شنبه در جمع اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: با توجه به این برای انجام امور مردم باید از خود مردم کمک گرفت،  شورایاران محلات می‌توانند بازوان توانای شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری برای حل معضلات محلی باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر اضافه کرد: به دلیل حجم بالای کار، انتظار ما گزارش مشکلات محلات توسط شورایاران و برنامه ریزی مدیران شهرداری برای برطرف‌شدن این مشکلات است.

وی با استقبال از تشکیل کارگروه شورایاران بیان کرد: از نظرات و پیشنهادات شورایاران در راستای توسعه شهر استقبال می‌کنیم و همچنین در پروژه‌های که در محلات قرار است اجرا شود، نظرات شورایاران محلات که بازوان و نمایندگان ما در محلات هستند نیز لحاظ می‌شود.

دهدار خاطرنشان کرد: مشارکت شهروندان و اعضای شورایاری به‌عنوان بازوان کمکی شورا و شهرداری تاثیر بسیار زیادی در اجرای برنامه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی دارد.

وی در مورد برگزاری انتخابات شورایاری در دوره پنجم شورا بیان کرد: با توجه به اینکه وزارت کشور اعلام کرده تا تدوین آیین‌نامه اجرایی انتخابات شورایاران برگزاری انتخاباتی صورت نگیرد، با اعلام وزارت کشور ما انتخابات دوره جدید شورایاران را برگزار می‌کنیم.