بوشهر - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: بستر اصلی طرح نشاط اجتماعی در مرحله دوم، آموزش است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس برزگرزاده ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی افتتاحیه مرحله دوم طرح نشاط اجتماعی گفت: امروز جامعه مستعد و تشنه آموزش‌های اجتماعی در خصوص مهارت‌های زندگی است و همه دستگاه‌های فرهنگی و سازمان‌های مردم نهاد باید در این زمینه فعال شوند.

وی افزود: بستر اصلی طرح نشاط اجتماعی آموزش‌های اجتماعی با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که ابزار هنری مثل تئاتر، موسیقی و دیگر رشته های هنری می توانند وسیله مهمی برای انتقال این آموزش‌ها باشد.

برزگرزاده با اشاره به اینکه طرح نشاط اجتماعی برند مجموعه دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی استان است، خواستار حضور موثر و پررنگ همه دستگاه های اجتماعی و فرهنگی در اجرای این طرح مهم شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر افزود: مراسم افتتاحیه استانی طرح صبح روز سه شنبه ۱۴ آذر ودر آستانه میلاد با برکت پیامبر صلح و رحمت در سالن دو هزار نفری شهر بوشهر و با حضور اقشار مختلف مردمی برگزار می شود.

برزگرزاده ادامه داد: استاندار بوشهر و مشاور وزیر کشور و معاون مرکز امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور از مهمانان ویژه مراسم افتتاحیه خواهند بود.

وی گفت: مرحله دوم طرح نشاط اجتماعی از آذر تا اسفند ۹۶ و با مشارکت دستگاه‌های مرتبط، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، فرمانداری‌ها و سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر در تمامی شهرها و روستا های استان بوشهر  برگزار خواهد شد.