همزمان با سالروز میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، اسامی برگزیدگان طرح ملی قرآنی بشارت ۱۴۵۱ اعلام شد.

به گزارش خبرنگار، همزمان با میلاد حضرت عبد العظیم حسنی(ع) ، اسامی برگزیدگان طرح ملی قرآنی بشارت ۱۴۵۱ در بخش های کتبی،پیامکی،کلاس های حضوری و مراسم اختتامیه از سوی دبیرخانه این طرح اعلام شد .

بر همین اساس ، شرکت کنندگان در این طرح می توانند لیست اسامی برندگان مسابقات کتبی ، پیامکی ، کلاس های حضوری و مراسم اختتامیه را با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما به نشانی www.qurantv.ir مشاهده و دریافت نمایند.

گفتنی است؛ طرح ملی بشارت ۱۴۵۱، ۱۱ سال است که یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های قرآنی است که باعث جذب مخاطبان قرآنی شده است. پیوستن ظرفیت‌های رسانه‌ای مراکز استانی رسانه ملی یکی از ویژگی‌های طرح امسال بود که به طور منظم تمام برگزیدگان خود را در برنامه‌های مختلف تلویزیونی شرکت دادند، همچنین فراخوان مخاطب این طرح در سال جاری افزایش پیدا کرد.

برگزاری مسابقات طرح ملی بشارت ۱۴۵۱ در برنامه‌های تلویزیونی صورت گرفت و در رشته‌های قرائت، مفاهیم و حفظ، شرکت‌کنندگان به رقابت پرداختند. در ضمن اتحادیه تشکل‌های قرآنی، رادیو قرآن، سازمان دائر قرآن و کانون‌های فرهنگی در این طرح با شبکه قرآن همکاری داشته‌اند.