بوشهر - جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در صورتی که ذره‌ای انحراف از مسیر ولایت داشته باشیم سقوط قطعی را در پیش خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمید خرمدل ظهر شنبه در همایش بزرگ ۹ دی در کنگان اظهار داشت: فتنه‌هایی که در کشور اتفاق می‌افتد هیچکدام منشا داخلی نداشته و بلکه منشا و منبع آنها خارجی است.

وی با تاکید بر اینکه آثار مخرب فتنه ۸۸ از هشت سال جنگ تحمیلی هم بیشتر بوده است، افزود: فتنه ۸۸ دشمنان را علیه این نظام و انقلاب گستاخ‌تر کرد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه استکبار جهانی در جریان فتنه ۸۸ در مقابل ایران اسلامی امیدوارتر شد، ادامه داد: وجود رهبری مقتدر و حضور آگاهانه مردم در صحنه باعث شد فتنه ۸۸ به نتیجه نرسد.

فتنه ادامه دارد

وی با اشاره به اینکه مردم در فتنه ۸۸ ثابت کردند که هرگاه بصیرت داشته و گوش به فرمان رهبر باشند پیروز و سربلند هستند، بیان کرد: مردم تا زمانی با مسئولان هستند که گوش به فرمان رهبری باشند و اگر از ایشان زاویه بگیرند با او برخورد قاطع خواهند کرد.

خرمدل با تاکید بر اینکه امروز مواجه با فتنه هستیم، تصریح کرد: کار برخی در کشور ناامید کردن مردم است و هرکسی که مردم را ناامید کند فتنه‌گر است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان دولت گذشته و امروز باید پاسخگوی مردم باشند، گفت: رئیس جمهور، وزرا، استانداران، فرماندار و مسئولان نباید در نقش اپوزوسیون دشمن قرار گیرند و بلکه باید پاسخگوی ملت باشند.

مردم گوش به فرمان ولایت هستند

خرمدل ادامه داد: مردم در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند که با هیچ کسی تعارفی ندارند و گوش به فرمان رهبری هستند.

وی با تاکید بر اینکه از بحث اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی باید گذشت و با نگاه انقلابی باید کشور را اداره کرد، افزود: با گروه، باند، احزاب و . . .  نمی‌شود کشور را اداره کرد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه رهبری نمی‌خواهد کسی از دایره و منظومه انقلاب و نظام خارج شود، خاطرنشان کرد: رهبری نسبت به اتفاقات کشور خیلی صبور و با استقامت است.

لزوم هوشیاری برای حفظ انقلاب

وی با بیان اینکه برخی به بهانه‌های اقتصادی نظام، سپاه و نهادهای انقلابی را زیر سوال می‌برند، گفت: دشمنان مخالف تجمعات گستردده مردمی علیه استکبار هستند و مخالف اتحاد شیعه و سنی هستند.

خرمدل افزود: نعمت انقلاب اسلامی و ولایت را باید با هوشیاری حفظ کرد و ذره‌ای انجراف از ولایت سقوط قطعی را در پیش خواهیم داشت.