مرد طلایی کشتی المپیک و جهان تاکید کرد فعلا قصد تغییر وزن ندارد و همچنان در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن یزدانی به رغم کسب قهرمانی در رقابتهای جهانی و بازیهای المپیک همواره پای ثابت اردوهای تیم ملی بوده و بدون استراحت و کم کاری همیشه زیر نظر کادر فنی در حال انجام تمرین است.

 یزدانی در حاشیه تمرینات اردوی اخیر تیم ملی کشتی آزاد در تشریح آخرین وضعیت خود به خبرنگار مهر گفت: این چهارمین اردوی سالجاری است که در آن حضور دارم و در حال حاضر با توجه به وضعیت جسمانی و برنامه های تمرینی در حال انجام تمرینات استقامتی و فنی هستم.  

قهرمان وزن ۸۶ کیلوگرم رقابتهای جهانی ۲۰۱۷ فرانسه در تشریح آخرین وضعیت مصدومیتش نیز گفت: مدتی با آسیب دیدگی از ناحیه گردن همراه بودم که خوشبختانه با اقدامات درمانی توانستم تا حد زیادی به بهبودی نسبی برسم. البته طبق نظر پزشکان یکماه استراحت داشتم و باید همچنان مراحل فیزیوتراپی را پشت سر بگذارم. امیدوارم مساله مهم و نگران کننده ای نباشد و بتوانم هر چه زودتر به امادگی کامل برسم.

قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو در خصوص تغییر وزنش نیز گفت: فعلا که به دلیل عدم افزایش وزن و وضعیت جسمانی ام نیازی به تغییر وزن ندارم و همچنان در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی خواهم گرفت. البته ممکن است بالا رفتن وزنم باعث شود تا با مشورت و نظر کادر فنی به یک وزن بالاتر بروم، اما خودم همچنان دوست دارم در وزن اصلی بمانم.

یزدانی در پایان به قوانین جدید کشتی و برگزاری مراسم وزن کشی در صبح روز مسابقات اشاره کرد و گفت: هنوز با قوانین جدید کشتی نگرفتم ولی بعید می دانم با توجه به وزن طبیعی که دارم، برای حضور در وزن ۸۶ کیلوگرم مشکل خاصی نخواهم داشت.