مهرستان - مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است و باید تلاش کرد تا این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه چهار شنبه مراسم شب شعر و خاطره شهدا با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان، رئیس تبلیغات اسلامی سراوان، مسئولان، بسیجیان، شاعران  و اقشار مختلف مردم در محل مسجد امام حسین(ع) شهرستان مهرستان برگزار شد.

در این مراسم شاعران انقلابی و ولایی شهرستان مهرستان در وصف دلاوری و رشادت ها، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و شخصیت عرفانی شهیدان شعر سراییدن و راویان و رزمندگان دفاع مقدس خاطرات آن زمان را بازگو کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان شهرستان مهرستان، شب شعر و خاطره شهدا با همکاری سپاه پاسداران، اداره تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، و حضور پرشور اقشار مختلف مردم و خانواده شهیدان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی افزود: با بزرگداشت یاد و خاطره شهدا می توان آنان را به‌عنوان الگوی واقعی شناساند و فطرت نسل جوان را بیدارتر و ترغیبشان به سمت ارزش‌ها را بیشتر کرد.

وی بیان داشت: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است و باید تلاش کرد تا این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

گفتنی است قرائت شعر، بیان خاطره، پخش کلیپ و تقدیر از شاعران از جمله برنامه‌های شب شعر و خاطره شهدا در شهرستان مهرستان بود.