دشتی - فرماندار دشتی گفت: شهرستان دشتی از ظرفیت و پتانسیل های فراوانی برخوردار است که باید از این فرصت در جهت فراهم کردن حضور سرمایه گذار به نحو مطلوب استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری بعد از ظهر شنبه در جمع کارکنان فرمانداری شهرستان دشتی اظهار داشت: باید با کمک همه همکاران در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه با مسائل و مشکلات مجموعه آشنا هستم، افزود: مشکلات مردم شهرستان با جدیت دنبال و در راستای رفع آنها از هیچ تلاشی دریغ نورزیم.

نادری بر ضرورت رعایت نظم و انضباط کاری تاکید کرد و ادامه داد: انشاءالله با تلاش و همکاری همه همکاران، مدیران شهرستان شاهد تحول بیشتر در شهرستان باشیم.

وی گفت: پرسنل فرمانداری به عنوان موتور محرکه شهرستان باید تلاش های خود را برای خدمت بیشتر به مردم مضاعف کنند تا شاهد رضایت مندی بیشتر مردم باشیم.

نادری با اشاره به پیشینه شهرستان دشتی یادآور شد: با تمام توان در خدمت مردم شهرستان هستم و در خدمت به مردم همه توان خود را بکار خواهیم گرفت.

 فرماندار دشتی گفت: شهرستان دشتی از ظرفیت و پتانسیل های فراوانی برخوردار است که باید از این فرصت در راستای فراهم کردن حضور سرمایه گذار به نحو مطلوب استفاده کرد.

وی با تاکید بر تغییر در مبلمان شهر خاطر نشان کرد: فضای شهرهای شهرستان باید با شاداب و با نشاط باشد.