کتاب «آتش و خشم» نوشته مایکل وولف که به یک سال نخستین فعالیت ترامپ در کاخ سفید می پردازد، توسط انتشارات بین المللی نحل منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر با این که تنها دو هفته از انتشار کتاب جنجالی مایکل وولف در آمریکا می‌گذرد،  اما گزارش‌ها و مصاحبه‌های خبری زیادی در خصوص این کتاب و انگیزه نگارش آن به انتشار رسیده است. این کتاب درباره یک سال ابتدایی فعالیت ترامپ در کاخ سفید است که حالا به فاصله نزدیک با انتشار آن در آمریکا زیر نظر علی صالحی طالقانی و صالح فاضل و از سوی انتشارات نحل در ایران هم به چاپ رسیده است.

کتاب «آتش و خشم»، کاخ سفید در دوران ترامپ را به کاخ شیشه‌ای تبدیل کرده است و گروه مشاوران ترامپ که دیگربه هر دلیلی در کابینه‌اش حضور ندارند، کمک زیادی به فرآیند نوشته شدن این کتاب کرده‌اند. اهمیت این کتاب به جهت اخباری است که در آن منتشر شده؛ در این کتاب همچنین رفتار و عملکرد ترامپ در یک سال اول دوران ریاست‌جمهوری‌اش مورد نقد و بررسی قرار گرفته و همین دو مساله موجب شده که افراد و گروه های گوناگون، گزارش‌های ویژه‌ای در خصوص کتاب تهیه کنند.

وولف، روزنامه‌نگار آمریکایی و نویسنده آثار پرفروش داستانی است و در کتاب «آتش و خشم» که این روزها جنجال زیادی در داخل آمریکا به‌پا کرده، نشان داده که ترامپ حتی پیش از انتخاب شدن به‌عنوان رئیس‌جمهور ایالات‌متحده نیز به‌دلیل دوستی عمیق با یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌داران یهود، بنا داشته اقدامات جدی در زمینه انتقال سفارت آمریکا به قدس انجام دهد.  

در این کتاب نشان داده شده که ترامپ در کاخ سفید مثل یک بچه رفتار می‌کند و در عمل توانایی رهبری یک کشور را ندارد. این جملات نتیجه‌ای هستند که از سخنان استیو بنن مشاور پیشین ترامپ در کتاب گرفته می‌شود.  یکی از چهره‌های دیگری که در این کتاب اظهار نظر کرده هم معتقد است یا ترامپ را از ریاست جمهوری عزل می‌کنند یا خودش خسته  می‌شود و کناره‌گیری می‌کند.

 وولف در این کتاب ۴۰۰ صفحه ای، جزئیات جدیدی درباره هرج و مرج موجود در دفتر کار ترامپ در کاخ سفید را افشا می‌کند. انتشارات بین المللی نحل، علاوه بر انتشار کتاب «آتش و خشم» به صورت کاغذی برای اینکه خوانندگان راحت تر و سریع تر به محتوای کتاب دسترسی داشته باشند، نسخه الکترونیک آن را هم توسط شرکت طاقچه و کتابراه در اختیار علاقمندان قرار داده است.

 کتاب «آتش و خشم» توسط انتشارات بین المللی نحل  و با رعایت حق کپی رایت در  ۵۰۰۰ نسخه و به قیمت ۳۰ هزار تومان منتشر و از شنبه ۱۳ بهمن ماه به صورت چاپی و الکترونیک به بازار عرضه شده است.