یزد ـ نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با بیان اینکه یزد دیگر امروز به عنوان یک شهر فراملی شناخته می شود، گفت: یزد با این شرایط باید از زیرساختهایی نظیر شهرک فرودگهی بهره مند شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ابوالفضل موسنوی بیوکی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان یزد با اشاره به اینکه استان یزد 24 سال متوالی است که رتبه نخست کنکور را دارد، اظهار داشت: حق معلمان در این موفقیت ها به خوبی ادا نشده تا جایی که برخی معلمان طرح حمایتی به دلیل عدم دریافت حقوق خود در مقابل استانداری اجتماع کردند که امیدواریم به وضعیت آنها رسیدگی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یزد در زمینه کسب درآمد و تولید ثروت در کشور در رده دهم کشور قرار دارد، افزود: این در حالی که در  بودجه 97 یزد جزو 10 استان آخر است که شایسته است حداقل زیرساختهای رشد و توسعه استان فراهم شود.

موسوی بیوکی همچنین با اشاره به رتبه بالای استان یزد در زمینه معدن بیان کرد: یزد با این وجود در زمینه زیست محیطی در رده بالایی قرار دارد که لازم است شرایط لازم برای حفظ محیط زیست در شرایط بهتر فراهم شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر با اشاره به جهانی شدن شهر یزد و معرفی شدن آن به عنوان شهر پایدار بیان کرد: یزد دیگر به استانی فراملی تبدیل شده و این امر می طلبد که یزد از زیرساختهای بهتری بهره مند شود به عنوان مثال یزد نیازمند شهرک فرودگاهی است یا لازم است بزرگراه ها به سمت یزد تکمیل و آماده بهره برداری شود.

وی در مورد  آب نیز بیان کرد: دولتمردان باید بحث آب را همه جانبه مدنظر قرار دهند و این اتفاق را رقم بزنند که تخصیص های لازم را هم در خطوط انتقال آب داشته باشد.