همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی با آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی همراه با مدیران و کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمانهای بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

در این مراسم دکتر محمدحسین مهدوی عادلی، رئیس هیأت مدیره؛ دکتر محمدعلی همتی، عضو هیأت مدیره و دکتر محمدرضا جعفریان، مشاور عالی اجرایی، دستیار مدیرعامل و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر محمدعلی سهمانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران، دکتر محمودرضا فیاض، مدیرعامل بیمارستان میلاد و مدیران و کارکنان سایر شرکتها و موسسات تابعه سازمان تأمین اجتماعی حضور داشتند.

مدیران و کارکنان ستاد مرکزی و ادارات کل و مدیریت درمان تأمین اجتماعی استانهای تهران و البرز نیز در این مراسم حضور یافتند.

مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی همچنین با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا و مزار شهدای ٧٢ تن و شهدای سازمان تأمین اجتماعی با اهدای شاخه های گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند.