زنجان-امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که با علاقه پای نظام ایستاده‌اند، گفت: حضور مردم در صحنه‏ های مختلف تأثیر فراوانی در رفع تهدیدها داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از دفتر امام جمعه ابهر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر ابهر به راهپیمایی بزرگ و تماشایی یوم الله ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: حضور مردم در صحنه‏ های مختلف تأثیر فراوانی در رفع تهدیدها و خنثی شدن نقشه ‏های دشمنان انقلاب داشته است و  نقطه عطف این حضور ۲۲ بهمن روز جشن ملی ایران اسلامی است که آثار آن‏را در بازتاب رسانه‏ های بین‏ المللی همواره دیده ‏ایم.

وی ادامه داد: این راهپیمایی جلوه ‏ای از واقعیتی بود که مردم برای پاسخ دادن به یاوه ‏سرائی‏هایی که در ماه ‏های اخیر علیه انقلاب اسلامی و نظام برآمده از آن صورت‏ گرفته بود، انجام و همه معاندان را ناامید کرد.

رحیمی با تاکید بر اینکه بوق ‏های تبلیغاتی دشمنان و معاندان اینگونه القا می‌کرد که مردم ایران در راه‏پیمایی شرکت نخواهند کرد، افزود: ولی حضور تماشایی مردم غیور، فهیم، شجاع و بابصیرت تمام توهمات پوشالی خیال‏پردازان را نقش برآب کرد و بار دیگر به دشمنان خارجی و داخلی و برخی کج فهم ‏ها نشان داد مردمی که از آن دم می‏ زنید، کسانی نیستند که در تخیلات شما جولان می‏زنند!.

امام‌جمعه ابهر تاکید کرد: مردم ایران همان کسانی هستند که با تمام مشکلات پای انقلاب خود و آرمان‌های او ایستاده‌اند و اگر نسبت به برخی مسائل معیشتی هم گله‌مند هستند و برای اعلام گله‌مندی خود به خیابان می‌آیند به مجرد اینکه متوجه شوند دشمنان از آن سوءاستفاده می‌کنند، صف خود را جدا می‌کنند و در برابر اغتشاشگران از انقلاب دفاع می‌کنند.

رحیمی افزود: بعد از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اکنون وظیفه مسئولان نظام است تا کمر همت خود را محکم بسته و برای مردم عزیز و بزرگ تلاش کنند و فکر و ذهن مردم را خراب نکنند و با همدلی و صفا کارها را به جلو ببرند.

وی با تاکید بر اینکه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که با علاقه پای نظام ایستاده‌اند، ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خود نوعی رفراندوم است، حضور میلیونی در سراسر کشور بزرگ‌ترین رفراندوم بود و مردم در ۲۲ بهمن کار خود را به‌خوبی انجام دادند، لذا وظیفه مسئولان است که کار خود را به درستی انجام دهند.