شهرکرد- نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد گفت: دشمن به دنبال قرار دادن فرقه‌ها در مقابل نظام اسلامی در داخل کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به اینکه راه سعادت و خوشبختی انسان ها در گرو کسب تقوای الهی است، بیان کرد: کسب تقوالی الهی موجب سعادتمندی انسان ها می شود.

وی گفت:دشمن اجرای توطئه های مختلف را در سطح کشور در دستور کار قرار داده است و تمام هدف آن خدشه دار کردن وحدت حاکم در کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه دشمن به دنبال قرار دادن فرقه ها در مقابل نظام اسلامی است، بیان کرد: فرقه ها و کسانی که دارای عقاید مختلف هستند نباید بازیچه دشمن شوند.

دشمن به دنبال خدشه دار کردت وحدت حاکم در جامعه است

وی بیان کرد: وحدت و همدلی مهمترین قدرت در برابر دشمن است و دشمن می خواهد با خدشه دار کردن وحدت حاکم در کشور، امنیت کشور را دچار مشکل کند.

وی با اشاره به شهادت ماموران نیروی انتظامی در خیابان پاسداران تهران، بیان کرد: باید تلاش کرد از وقوع این حوادث در سطح کشور جلوگیری شود و بهانه ای به دشمن داده نشود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به اینکه حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور است، بیان کرد: باید تلاش کرد که در تمام بخش های اقتصادی، اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی زمینه ساز کاهش وابستگی ها به خارج از کشور می شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: مسئولان باید با تمام توان در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کنند.