تبریز- رئیس بسیج سازندگی آذربایجان شرقی محرومیت زدایی را مهم ترین رویکرد بسیج سازندگی اعلام کرد.

جعفر رزمی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر استفاده از ظرفیت خیرین و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، شناسایی نیازمندان واقعی،   جهت گیری و اقدام در جهت رفع محرومیت در سطح استان را  از جمله مهم ترین رویکردهای بسیج سازندگی استان آذربایجان شرقی دانست.

رزمی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در کنار برنامه ها و رویکردهای تعریف و تدوین شده اقدامات دیگری نیز انجام می دهد گفت : در این راستا تهیه و اهدای ۲۴۹ سرویس جهیزیه به نوعروسان جوان  در سطح استان  توزیع البسه و پوشاک بین دانش آموزان و افراد نیازمند به تعداد ۳هزار و ۱۷ نفر از جمله این اقدامات است.

وی ادامه داد: همچنین تهیه و توزیع بسته های غذایی بین خانواده های نیازمند به تعداد ۱۱هزار و ۳۱ بسته غذایی،   توزیع کیف و لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند به تعداد ۶هزار و ۶۳۳ دانش آموز، مساعدت مالی به نیازمندان به مبلغ  بیش از  پنج میلیارد ریال و تجهیز ۲۰  مسجد در سطح استان، دادن افطاری در مناطق محروم به تعداد ۴۵ هزار و ۸۹۲ پرس غذا،   از دیگر اقدامات انجام گرفته در این راستا است.

 وی مجموع ارزش ریالی مردم یاری و خدمت رسانی در سال ۹۶ در استان آذربایجان شرقی را بالغ بر ۵۳۵۰۰ میلیون ریال ذکر کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت خیرین و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در حوزه مردم یاری و مردم نوازی اقدامات مناسبی در سطح استان آذربایجان شرقی صورت گرفته است.