ششمین سال المپیاد علمی قرآنی راسخون برای پانزده جزء موسسه جامعة القرآن الکریم و اهل‌البیت علیهم السلام استان‌های تهران و البرز در دانشگاه علم و صنعت  برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه علم و صنعت میزبان برگزاری حفاظ تخصصی طرح دوره یکساله خواهران و برادران استان های تهران و البرز، در گروه سنی خردسال، نوجوان و بزرگسال در دانشکده علوم پایه علم و صنعت است.

این آزمون بصورت سراسری و بین ۱۱ شعب تخصصی حفظ قرآن کریم بوده و بعد از اتمام حفظ آیات ۱۵ جزء اول، از تاریخ ۶ اسفند ماه مرحله شفاهی و روز جمعه یازدهم بصورت کتبی در رشته های حفظ و مفاهیم از ساعت ۱۰ الی ۱۲ باهدف تثبیت آیات و مرور بر محفوظات پانزده جزء انجام شده و کسانی که بتوانند در المپیاد شرکت و آزمون را با موفقیت بگذرانند، گواهینامه پانزده جزء را کسب خواهند کرد و در ادامه حفظ تخصصی طرح دوره یکساله شرکت می‌کنند.

یادآور می‌شود، حفظ تخصصی طرح یکساله خواهران و برادران موسسه جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت علیهم السلام استان های تهران و البرز هر سال بعد از گذراندن دوره آزمایشی ۷۳ روز و شرکت در المپیاد عروج و کسب حد نصاب نمره، به شعب مربوطه معرفی می‌شوند.

قرآن آموزان می‌توانند  بعد از ۴۸ ساعت از اتمام آزمون ۱۱ اسفند با مراجعه به سایت جامعة القران کریم و اهل البیت علیهم السلام از ریز نمرات خود مطلع شوند.