بوشهر - امام جمعه اهرم گفت: روند توسعه بخش بهداشت و درمان در شهرستان تنگستان ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عیسی راستگو صبح سه‌شنبه در نشست با سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان اظهار داشت: در شش ماه اخیر اقدامات خوب و مهمی در سطح بهداشت و درمان شهرستان تنگستان صورت گرفته است که باعث افزایش رضایتمندی در مردم این شهرستان شده است.

امام جمعه اهرم افزود: با انجام اقدامات اخیر در حوزه بهداشت و درمان شاهد پیشرفت و افزایش سطح سلامت مردم در شهرستان بوده ایم که جا دارد از تلاش های سرپرست و کارکنان در همه بخش های بهداشتی و درمانی  شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان قدردانی کنیم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان با اشاره به اقدامات انجام شده در شش ماه اخیر در سطح شهرستان گفت: خرید تجهیزات جدید برای آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت بوالخیر، جذب اعتبار از محل اعتبارات استانداری برای ساخت پانسیون پزشکان بوالخیر، پیشرفت در پروژه ساخت مرکز جدید خدمات جامع سلامت پهلوانکشی از پروژه های عمرانی در حال پیشرفت در شهرستان بوده است.

عادل مقدس تصریح کرد: بهره برداری از سه پروژه خانه های بهداشت روستاهای گرگور, باغک جنوبی و بندرعامری وتجهیز و راه اندازی مجتمع آزمایشگاه های شهید رجایی شهر اهرم از دیگر اقدامات انجام شده در دهه مبارک فجر بوده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان ادامه داد: ساخت فضای سبز و آسانسور در راستای افزایش رضایتمندی و رفاه کارکنان در شبکه بهداشت و درمان شهرستان از اقدامات دیگر انجام شده در شش ماه اخیر بوده است.

مقدس عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده موفق شدیم اعتباری به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای راه اندازی و تجهیز فاز دوم بیمارستان جذب کنیم و در تلاشیم تا این پروژه بزرگ به زودی به مرحله بهره برداری برسد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان تاکیدکرد: ضمن تشکر از حمایت‌های امام جمعه مردمی شهر اهرم امیدوارم همچون گذشته با حضور خود در برنامه های بهداشتی و درمانی از شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان حمایت کنند.