خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان و جمعی از روحانیون استان با حضور در بیمارستان «شفا» خرم‌آباد از «آیت‌الله صادقی» عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و جمعی از روحانیون استان با حضور در بیمارستان «شفا» خرم آباد از «آیت الله عباسعلی صادقی» عیادت کردند که تصاویر آن را در این فیلم می بینید.

به گفته رامین خسروی رئیس بیمارستان شفا خرم آباد، دو روز پیش برای «آیت الله صادقی» یک حمله گذرا از لحاظ مغز و اعصاب اتفاق افتاده بود که بلافاصله ایشان به بیمارستان منتقل شدند و کارهای اولیه انجام شد و یک شورای پزشکی متشکل از پزشکان بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی درمان ایشان را دنبال کرد.

فرزند آیت الله صادقی نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه آیت الله صادقی در بیمارستان شفا بستری هستند، مشکلی که ابتدا بود فکر می کردند سکته مغزی است، بعد به خاطر اینکه ایشان تب هم پیدا کرده بودند شورای پزشکی تشکیل دادند و مشکوک به یک نوع آنفلوانزا شدند، اظهار داشت: از نظر جسمی وضعیت ایشان بد نیست اما از نظر تکلم مشکل دارند، کلمات و جملات را نمی توانند به خوبی بگویند.

وی با بیان اینکه برنامه ما این است که ایشان را به تهران اعزام کنیم، بالاخره در بیمارستانی مجهزتر باشند تا بتوانیم معالجات را به صورت دقیق تر و تخصصی تر ادامه دهیم، تصریح کرد: از بیمارستان «مهراد» تهران پذیرش گرفته ایم.

برای مشاهده فیلم با کیفیت بالا روی گزینه HD کلیک کرده و گزینه ۳۶۰P را انتخاب کنید.