بوشهر - استاندار بوشهر با بیان اینکه تسریع در تکمیل طرح فاضلاب گناوه و دیلم یکی از اولویت‌های سال آینده است، گفت: توسعه شبکه فاضلاب در شهرهای ساحلی استان بوشهر ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی عالیشهر بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌ها در عالیشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح‌های مهمی در دست اجرا است.

وی از توسعه زیرساخت‌ها و روبناها و جبران کمبودهای مورد نیاز ساکنان عالیشهر خبر داد و اضافه کرد: توسعه طرح‌های زیربنایی و روبنایی در سال آینده به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در عالیشهر است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تسریع در تکمیل طرح فاضلاب گناوه و دیلم یکی از اولویت‌های سال آینده است، خاطرنشان کرد: توسعه شبکه فاضلاب در شهرهای ساحلی استان بوشهر ضروری است.

وی به اجرای عملیات شبکه فاضلاب در سه شهر ساحلی بوشهر، گناوه و دیلم اشاره کرد و افزود: ساماندهی پسماندهای طرح فاضلاب بوشهر یکی از طرح‌های ضروری استان است.

گراوند به تصویب فاینانس اجرای طرح راه‌آهن بوشهر - شیراز اشاره کرد و ادامه داد: عیدی دولت به مردم استان بوشهر انعقاد قرارداد ساخت راه آهن بوشهر - شیراز بود که همواره یکی از دغدغه‌های مردم محسوب می‌شد.

وی از اجرای عملیات ساخت راه‌اهن از سال آینده خبر داد و اضافه کرد: اعتبار پروژه بزرگراه دالکی به کنارتخته تامین شده که این طرح هم عیدی دیگری به مردم استان بوشهر است.