اصفهان- مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان گفت: بر اثر واژگونی پژو پارس در محور تیران به داران، ۳ جوان ۱۱، ۱۵ و ۱۸ ساله مصدوم شدند که با امداد هوایی به بیمارستان انتقال یافتند.

غفور راستین در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این مطلب، اظهار داشت: بر اثر وقوع این حادثه سه پسر جوان مصدوم شدند که با امدادرسانی هوایی اورژانس، مصدومین به ۵۷۷ ارتش انتقال و سپس به بیمارستان کاشانی انتقال یافتند.

وی به وقوع حوادث ویژه نوروزی در ۵ روز گذشته اشاره کرد و افزود: بدنبال غرق شدگی در استخر ذخیره آب هرند یک جوان ۱۸ ساله جان باخت و یک جوان ۱۵ ساله به بیمارستان فارابی انتقال یافت.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین غرق شدگی در مبارکه، مرگ یک جوان ۱۸ ساله را در پی داشت.

وی با اشاره به اینکه بر اثر واژگونی پژو ۴۰۵ در محور اصفهان – مبارکه، هفت نفر مصدوم شدند، اضافه کرد: در این حادثه دو آمبولانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر اعزام شد که ۷ مصدوم را شامل دو مرد، سه زن و دو کودک را به بیمارستان محمد رسول الله مبارکه انتقال دادند.

راستین ادامه داد: همچنین بر اثر برخورد زانتیا با گاردریل در آزادراه اصفهان- نطنز، دو آمبولانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر اعزام شدند که سه کودک، یک زن و یک مرد مصدوم و به بیمارستان گلدیس شاهین شهر انتقال یافتند، همچنین یک زن ۴۵ ساله در این حادثه جان خود را از دست داد.

وی اعلام کرد: بر اثر مسمومیت با منوکسید کربن به دلیل استفاده از ذغال در فضای بسته در رهنان یک مرد ۶۴ ساله و دختر بچه ۷ ساله و یک زن ۴۰ ساله مصدوم شدند و به بیمارستان عیسی ابن مریم انتقال یافتند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان اعلام کرد: در یک ماموریت امداد هوایی دیگر، مادر باردار ۳۷ ساله را پس از زایمان از لردگان به بیمارستان انتقال دادیم.