گرگان- مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان از رونق گردشگری دریایی در تعطیلات نوروز و بازدید بیش از ۳۳ هزار گردشگر از اسکله های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنادر و دریانوردی استان گلستان، اله یاراسعدی اظهار کرد: در نوروز امسال ۳۳ هزار و ۸۰۳ گردشگر از قایق های تفریحی مستقر درتعاونی های سواحل گلستان استفاده کردند که این میزان بازدید درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۷ درصد رشد داشته است.

وی با بیان این که خوشبختانه امسال هیچ گونه حادثه دریایی برای گردشگران رخ نداد، گفت: سواحل بندرترکمن در این ایام بیشترین جذب گردشگر در سفرهای دریایی را داشت و ۲۱ هزار و ۸۹۵ گردشگر توسط چهار هزار و ۳۷۹ فروند شناور خروجی از جزیره آشوراده و  تالاب میانکاله بازدید کردند.

مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان در پایان ضمن قدردانی از مشارکت و تلاش همه دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفر استان، بیان کرد: با توجه به روند رو به رشد گردشگران در سواحل استان، امیدواریم با رعایت موارد ایمنی از سوی تعاونی های فعال در امر گردشگری وهمچنین مراجعه کنندگان به سواحل گلستان شاهد سالی بدون حادثه در سفرهای دریایی باشیم.