دشتی- فرماندار دشتی با بیان اینکه برای تکمیل ساختمان شهرداری و آتش نشانی بادوله تامین اعتبار می شود، گفت: نوسازی شبکه های آب شهر بادوله در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری بعد از ظهر شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهر بادوله که حضور شهردار، اعضای شورای شهر و معتمدین شهر بادوله برگزار شد با بیان اینکه برای توسعه شهر بادوله همه باید تلاش کنیم، اظهار داشت: با توجه به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام((حمایت از کالای ایرانی)) می طلبد همه مدیران و مردم اهتمام ویژه ای به این موضوع در جهت ایجاد تولید و سرمایه گذاری داشته باشند.

وی افزود: اگر می خواهیم از کالای ایرانی حمایت شود باید به تولید و سرمایه گذاری توجه کنیم.

نادری با اشاره به ظرفیت های شهر بادوله بیان کرد: باید از ظرفیت و استعدادهای شهر بادوله در جهت تولید اشتغال و ایجاد فضای کسب و کار برای جوانان استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه برای ایجاد اشتغال جوانان باید به صورت شبانه روزی کار کرد، ادامه داد: انتظار داریم جوانان نیز از ظرفیت اشتغال موجود در منطقه بویژه در حوزه کشاورزی به نحو مطلوب استفاده کنند.

فرماندار دشتی به اهداف این سفرها اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های اصلی سال جدید بازدید از شهرها و روستاهای شهرستان و نشست با شهرداران، دهیاران، مجموعه شوراها و متعمدین در جهت بررسی مسائل و مشکلات و روند اجرایی پروژه های عمرانی است.

وی ادامه داد: انجام این گونه سفرها ضمن اینکه از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم آشنا می شویم وتصمیمات لازم اتخاذ می گردد نقش بسزایی نیز در توزیع اعتبارات خواهد داشت.

نادری یادآور شد: با روی کار آمدن دولت تدبیر وامید اقدامات مطلوبی در سطح کشور و به ویژه شهرستان دشتی صورت گرفته که باید این خدمات به نحو مطلوب به مردم انعکاس داده شود تا آنها نسبت به آینده نظام امیدوار شوند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به حجم مشکلات شهر بادوله و کمبود اعتبارات عمرانی در سال جاری ضرورت دارد این مشکلات اولویت و دسته بندی شود.

نادری تصریح کرد: در سال جاری نگاه ما در حوزه عمرانی به زیر ساخت ها و به خصوص حوزه راه ها است.

وی با اشاره به پارک جنگلی شهر بادوله گفت: منابع طبیعی هر چه زودتر بخشی از این پارک را برای احداث تفریحگاه در اختیار شهرداری قرار دهد.

نادری با بیان اینکه در سال جاری برای تکمیل ساختمان شهرداری و شورای شهر بادوله تامین اعتبار می شود، گفت: اداره ورزش و جوانان با همکاری شهرداری نسبت به ساماندهی زمین ورزشی این شهر اقدام کنند.

وی از نوسازی فضاهای آموزشی بر اساس اولویت بندی خبر داد و یادآور شد: با توجه به فرسوده بودن شبکه آب شهر بادوله نوسازی شبکه های آب این شهر در دستور کار قرار می گیرد.