ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: بهبود مدیریت شهری در سایه همکاری شهردار با اعضای شورا میسر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدنقی لطفی روز یکشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهدار ایلام اظهار داشت: مجموعه شهرداری با توجه به ارتباط متعدد و همیشگی مردم با این ارگان بسیار حساس است.

وی اضافه کرد: مدیریت شهری تعامل نزدیک ارگان های متعددی را می طلبد و هرگونه سستی و اهمال در این حوزه به نارضایتی مردم می انجامد.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: اگر می خواهیم مدیریت شهری با کیفیت و مطلوبی داشته باشیم باید میان مجموعه شورا و شهرداری هماهنگی کاملی وجود داشته باشد.

آیت‌الله لطفی یاداور شد: شهرداری طرح های عمران شهری را باید با رعایت حقوق شهروندان به انجام برساند و برای حل مسئله ترافیک شهر تصمیم لازم را اتخاذ کند و همدلی میان مدیریت ارشد استان و مدیران و همچنین شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام ارزشمند است.

وی ادامه داد: ترافیک شهر ایلام در هسته مرکزی بسیار سنگین است و باید برای رفع آن چاره اندیشی شود و در کنار آن توجه به تقویت فضاهای سبز و همچنین مراکز فرهنگی نیز در دستور کار شهرداری باشد.

وی با اشاره به طرح ساماندهی دست‌ فروشان گفت: شهرداری باید مکانی را جهت ادامه کار این قشر از شهروندان در نظر بگیرد تا بتوانند به کسب‌وکار خود ادامه دهند.