مشهد- استاندار خراسان رضوی گفت: خوشبختانه در ایام نوروز شاهد رونق اقامتگاه های بوم گردی در این استان بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رشیدیان ظهر دوشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر خراسان رضوی اظهارکرد: حمایت از تولید داخلی وظیفه همه مردم و مسئولان بوده و باید گفت گردشگری داخلی نیز به نوعی در همین راستاست. 

وی افزود: امسال گردشگری در روستاهای خراسان رضوی با ایجاد اقامتگاه های بوم گردی رونق گرفته و ظرفیت این اماکن تکمیل شده بود. 

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اقدامات انجام شده در ارائه خدمات به زائران بیان کرد: ارائه تخفیف ۷۰ درصدی هتل های استان، همکاری و فعالیت شایسته شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی و نیز کمیته های ۱۲ گانه ستاد خدمات سفر از نقاط قوت در عملکرد نوروز امسال بودند. 

رشیدیان خاطرنشان کرد: در ایام نوروز برای حضور۱۰ میلیون زائر پیش بینی های لازم انجام شده بود و با این وجود شاهد سفر ۱۴.۸ میلیون مسافر نوروزی به خراسان رضوی بودیم که با هیچگونه مشکل و کمبودی در زمینه کیفیت و کمیت ارائه خدمات مواجه نشدیم. 

وی گفت: در لحظه تحویل سال بیش از دو میلیون نفر درحرم مطهر امام رضا(ع) و خیابان های اطراف آن حضور داشتند که خوشبختانه با اقدامات و برنامه ریزی مناسب در زمان سال تحویل و سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز اول سال شاهد ترافیک روان در اطراف حرم مطهر بودیم.