سرپرست شهرداری تهران گفت: ریل گذاری های نجفی در شهرداری تهران ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سمیع الله حسینی مکارم در نخستین سخنان خود به عنوان سرپرست گفت: برنامه ریزی ما همان برنامه های آقای نجفی یعنی شفافیت و انضباط مالی، تمرکز بر قانون و مبارزه با فساد و اطلاع رسانی خواهد بود.

وی ادامه داد: از معاونان و مدیران شهرداری می‌خواهم تا با قدرت به کار خود ادامه دهند و امیدوارم مجموعه فعالیت های ما برای شهروندان، شهری با نشاط و توأم با شادی را فراهم کند.

سرپرست شهرداری تهران افزود: از آقای نجفی صمیمانه تشکر می‌کنم و برایشان آرزوی سلامتی دارم؛ ایشان از سرمایه های ملی ما هستند و اگر اغراق در کلام نباشد جزو مدیران منحصر به فرد بود در کشور بوده‌اند. فردی پاکدست، با قدرت برنامه ریزی و برنامه نویسی بالا و با نگاهی راهبردی که حتما در ادامه از تجارب ارزنده ایشان استفاده می‌کنیم.

حسینی مکارم تصریح کرد: در تهیه و راهبری برنامه سوم از آقای نجفی مصرانه می خواهم ما را راهنمایی و نظارت کنند تا برنامه خوبی که مد نظر شورا است، تدوین شود.
​​​​​​​
سرپرست شهرداری تهران گفت: قطعاً ریل گذاری مدیریت جدید شهری که مهمترین آن، انضباط مالی و شفافیت است، ادامه پیدا می‌کند و همانطور که زمینه های این امور فراهم شده و شهرداری در حال حرکت و جهش است، انشاءالله بتوانیم برنامه های مدنظر را دنبال کنیم؛ امیدوارم بتوانیم خدمت صادقانه ای به شهروندان ارائه کنیم.