بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم توجه به نیازهای جوانان، گفت: ظرفیت‌های کرانه‌ای و پس کرانه‌ای خلیج فارس استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با تبریک سالروز ولادت علی اکبر(ع) و گرامیداشت روز جوان اظهار داشت: توجه به جوانان باید در دستور کار باشد و نیازهای جوانان تامین شود.

وی بر لزوم مشکلات جوانان به ویژه معضل بیکاری تاکید کرد و ادامه داد: جوانان آینده‌سازان کشور هستند و باید با برنامه‌ریزی مناسب و حمایت مطلوب، زمینه برای رشد جوانان فراهم شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات استکبار برای جوانان کشورمان، خاطرنشان کرد: قشر جوان باید تکریم و تمام امکانات مورد نیاز برای رشد و بالندگی آنها فراهم باشد.

وی با اشاره به روز ملی خلیج فارس، تصریح کرد: خلیج فارس دارای ارزش و اهمیت بسیار زیادی است که تاکنون به خوبی از ظرفیت‌های آن استفاده نشده است و باید از نعمت کرانه‌ای و پس کرانه‌ای آن به نحو مطلوبی استفاده شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با گرامیداشت روز معلم خواستار حمایت همه مسئولان و خیرین از آموزش و پرورش شد و افزود: تکریم مقام معلم و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در جامعه ضروری است.

وی به اهمیت امنیت در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: یکی از مهمترین الزامات برای توسعه و پیشرفت یک جامعه، برخورداری از امنیت مطلوب است که نیروهای وزارت اطلاعات در ایجاد امنیت در کشور نقش مهم و مطلوبی داشته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به تلاش‌های استکبار جهانی برای ایجاد آشوب امنیتی در کشور اضافه کرد: وزارت اطلاعات خوش سابقه، موفق و مایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با نیروهای امنیتی و شرکت کنندگان در مسابقه بین المللی قرآن کریم گفت: وزارت اطلاعات انقلابی است، انقلابی مانده و باید بماند.

صفایی بوشهری اضافه کرد: وزارت اطلاعات در مقابل تمام توطئه های درون و برون مرزی و عرصه‌های مختلف امنیتی و اقتصادی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه تخریب امنیت در راس برنامه‌های جهان استکبار است، افزود: گروه‌های تروریستی تلاش بسیار زیادی برای برهم زدن امنیت کشور دارند و در مقابل نیروهای گمنام امام زمان (عج) با هوشیاری مانع موفقیت آنان شده‌اند.