بوشهر - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: ناوگان حمل و نقل درون شهری بوشهر نوسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کیوان هاشم‌زاده ظهر شنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز شورا اظهار داشت: سال گذشته ۱۷۲ میلیارد تومان از بودجه ۲۰۳ میلیارد تومانی شهرداری بوشهر محقق شد.

وی با اشاره به بودجه ۱۸۵ میلیارد تومانی شهرداری بوشهر در سال جاری، خاطرنشان کرد: دنبال تحقق این اعتبار برای شهرداری بوشهر هستیم و امیدواریم شاهد توسعه هرچه بیشتر شهر باشیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر از تلاش برای رفع مشکل پروژه چرخ فلک بوشهر خبر داد و اضافه کرد: انتقال هزینه حقوق و مزایای سازمان‌های پسماند و فضای سبز از بخش عمرانی به جاری از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به تصمیم‌گیری‌های انجام شده در مورد پارک لیان بوشهر ادامه داد: پارک لیان ۲۸۰ هکتار است و با رفع مشکلات موجود می‌تواند زمینه‌ساز توسعه سرمایه‌گذاری در بوشهر باشد.

هاشم‌زاده از اجرای پروژه‌های مهم حوزه عمرانی در بوشهر طی سال جاری خبر داد و بیان کرد: ماهانه پنج میلیارد تومان حقوق در شهرداری بوشهر و سازمان‌های تابعه پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: از طریق سازمان امور دارایی بوشهر ۸۰ میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده به شهرداری پرداخت شده است که به جای طرح‌های عمرانی صرف حقوق و مزایای کارکنان شهرداری می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر از نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری خبر داد و افزود: در صورتی که لایحه منطقه آزاد بوشهر تصویب شود، از این ظرفیت برای نوسازی ناوگان استفاده خواهیم کرد.