رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با بیان اینکه مقام معظم رهبری از برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن قدردانی کردند، گفت: امسال مسابقات بین‌المللی نسبت به سال‌های قبل چند گام فراتر رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مصطفی حسینی پیش از ظهر امروز یکشنبه در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ،ضمن قدردانی از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری این دوره از مسابقات به فعالیت‌کمیته های این دوره از مسابقات اشاره و  کمیته مدعوین این دوره از مسابقات را  ایجادکننده سنگ بنای مؤثری در برنامه‌های بعدی مسابقات دانست و گفت: این کمیته با یک برنامه‌ریزی منظم توانست بانک اطلاعات خوبی از میهمانان قرآنی و مسئولان و مدیران فرهنگی وقرآنی را ثبت و ضبط و گردآوری نماید.

وی ادامه داد: کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی هم در مسابقات  امسال به جهت بصری، دکور و کارگردانی سالن واطلاع رسانی به‌خوبی توانست وظایف خود را اجرایی کند.در کمیته فنی مسابقات هم  شاهد نظم و نسق خوبی در دعوت از  متسابقین و داوری مسابقات بودیم.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف در ادامه با اشاره به خدمات سایر کمیته‌ها اعم از نظارت و ارزیابی، حراست، پشتیبانی ، تشریفات، اجرایی مصلی و کمیته فناوری وسایر عوامل تأکید کرد: کمیته بانوان هم  به عنوان مجری دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن به شکل ممتازی امسال ظاهر شد و توانست این مسابقات را باکیفیت خوبی برگزار نماید.

وی تصریح کرد: در دیدار با مقام معظم رهبری ، معظم له از برگزاری باشکوه مسابقات بین‌المللی قرآن قدردانی کردند  که این خود جای خوشبختی و خوشحالی فراوان دارد.همه ناظران و بازدیدکنندگان و قرآنیان اذعان داشتند امسال مسابقات بین‌المللی نسبت به سال‌های قبل چند گام و چند پله فراتر رفت و ارتقاء کیفی داشت.

حسینی اضافه کرد: بیش از ۳۰۰ نفر از همکاران  در قالب کمیته‌ها و کارگروه ها وگروهها در برگزاری این  دوره از  مسابقات بین المللی  همکاری داشتند که خود نشان‌دهنده اهمیت و گستردگی این مسابقات است.در این نشست از مسئولان کمیته‌ها، معاونان و  مسئولان کارگروه‌ها قدردانی می‌شود، کمیته‌ها هم در جلسات بعدی از اعضای کارگروه‌ها و گروه‌های فعال در مسابقات قرآن نسبت به تلاش و مجاهدت‌های فراوانی که داشتند قدردانی کنند.