کرمانشاه- سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه به همراه اداره کل کتابخانه های عمومی استان و کانون پرورش فکری استان، جریان قصه گویی را در کرمانشاه برنامه‌های متنوع قصه‌گویی برگزار خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه، جلسه هم اندیشی برگزاری برنامه ای متنوع در حوزه قصه گویی در کرمانشاه با حضور رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، مدیر نهاد کتابخانه های استان و مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه که به میزبانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه برگزار شد، برگزاری روزهای قصه گویی در کتابخانه ها، مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فرهنسگراهای شهرداری، مقدمات برگزاری جشنواره قصه گویی در کرمانشاه، برگزاری برنامه شاهنامه خوانی، نقالی و قصه گویی در پارک ها و انجام کارهای مشترک در این حوزه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین در این جلسه مقرر شد در سطح شهر کرمانشاه «پنج شنبه های قصه گویی» با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، نهاد کتابخانه ها و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و در مراکز مرتبط با این بخش های فرهنگی اجرا شود.

در پایان این نشست بر تعامل هر سه سازمان برای برگزاری جشنواره بزرگ قصه گویی در کرمانشاه تاکید شد.