قزوین- رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از انجام عملیات بهسازی ، لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی استان قزوین خبر داد.

یداله رمضانی در گفتگو با خبرنگار مهر، از انجام فعالیت های گسترده در زمینه نگهداری، ترمیم و لکه گیری آسفالت در راه های ارتباطی استان بمنظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی راهها و کاهش تصادفات جاده ای در طول سال خبر داد.

وی افزود: با توجه به اهمیت ویژه ی جایگاه راههای استان قزوین و حجم بالای ترافیک عبوری در این محورها به منظور لکه گیری و روکش آسفالت و نشست های موجود اقدامات لازم جهت انجام این عملیات در دستور کار قرار گرفته است.

رمضانی در ادامه گفت: بالا بودن کیفیت راهها، ایمنی رانندگی را افزایش می دهد و تردد در راه ها به خوبی جریان پیدا می کند به همین دلیل افزایش ایمنی و بهبود تردد در راه ها از دیگر اهداف لکه گیری و روکش آسفالت جاده های مواصلاتی استان قزوین می باشد که به شکل دوره ای ادامه می یابد.

رمضانی در خصوص پروژه های در دست اقدام بیان کرد: درزگیری، لکه گیری و روکش آسفالت محورهای رحیم آباد- بوئین زهرا- اشتهارد، محور قدیم قزوین- آبیک و شامی شاپ – آوج از جمله پروژهای اداره نگهداری راهها است.

وی در ادامه عنوان کرد: لکه گیری و آسفالت راههای حوزه استحفاظی شهرستان های آبیک – البرز- الموت، محور بوئین زهرا- تاکستان- آوج و محورهای الموت «رزجرد- رجایی دشت- رازمیان-زرشک- قزوین» از دیگر پروژه هایی است که می توان نام برد.

رمضانی بیان کرد: لکه گیری و روکش آسفالت آزادراه قزوین- زنجان از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این اداره کل است.

وی افزود: با اتمام این عملیات شاهد افزایش میزان قابل توجه ایمنی در سطح راههای مواصلاتی استان و روان شدن ترافیک خواهیم بود.