ساری - استاندار مازندران از توزیع سه هزار میلیارد ریال درآمد حاصل از مالیات برارزش افزوده سال قبل برای عمران شهری و روستایی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی بعدازظهر شنبه در جمع فعالان بخش خصوصی با اشاره به توزیع سه هزار میلیارد ریال درآمد حاصل از مالیات بر ارزش افزوده سال گذشته در استان گفت: ۳۰ درصد این درآمد برای عمران روستایی و مابقی برای عمران شهری هزینه شده است.

وی با بیان اینکه مصوبات شورای گفتگو با امضای استاندار ابلاغ می شود گفت: مصوبات و اختیارات قانونی نیز برای مخاطبان این شورا ارسال و اجرای آن لازم الاجرا است.

وی با بیان اینکه اداره کل شهری استانداری باید نسبت به نظارت بر عملکرد شهرداری ها و پیمانکاران اهتمام جدی داشته باشد تصریح کرد: همچنین با یک مدل فنی و مدیریتی در زمینه بیمه اجتماعی کارگران برنامه ریزی شود.

اسلامی خواهان تشکیل کمیته تخصصی برای بازنگری شیوه کار و آیین نامه ها شد و گفت: این کمیته باید با حضور معاون امور اقتصادی استاندار تشکیل و فعال شود زیرا برخی از دستگاه ها در استان قانون را رعایت نمی کنند و باید دستگاه های متخلف معرفی و با آنان برخورد شود.

اسلامی کیفی سازی تولید را مهمترین ماموریت فعالان بخش خصوصی برشمرد و گفت: دولت نیز باید نسبت به روانسازی امور و رفع موانع فراروی بخش خصوصی برنامه ریزی کند.