معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: دهکده اقوام ایرانی که در برج میلاد ایجاد شده است، فرصتی برای شهروندان تهرانی است که با فرهنگ و آداب و رسوم سایر شهرها آشنا شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برج میلاد، ولی الله شجاع پوریان در بازدید از جشنواره رمضانی شهر خدا برج میلاد از بخش های مختلف جشنواره دیدن کرد و با ابراز خوشحالی از ایجاد چنین فرصتی برای خانواده های تهرانی در فاصله افطار تا سحر برای شهروندان، افزود: رویکرد جدید شهرداری تهران توجه به اقوام و جمعیت های مختلف ایران است و باید فرصت معرفی و آشنایی با فرهنگ ها و سنن مختلف برای همه اقوام و قومیت ها در دل پایتخت ایجاد شود.

وی ادامه داد: برج میلاد نماد و مظهر نوین ایران است و همه مردم دوست دارند  حداقل برای یکبار هم شده از این مجموعه فرهنگی و تفریحی دیدن کنند؛ ایجاد جشنواره های مناسبتی همچون جشنواره ماه رمضان بهترین فرصت برای تماشای این نماد است و همچنین در عین حال مردم پایتخت می توانند با حضور در دهکده اقوام ایرانی، با فرهنگ و قومیت های مختلف کشور نیز آشنا شوند و با  آگاهی کامل به شهر مورد نظر خود سفر کنند.

شجاع پوریان همچنین به برپایی غرفه هایی گل و گیاه و همچنین گیاهان دارویی نیز اشاره کرد و گفت: حضور خانواده ها در برج میلاد این مزیت را دارد که برای همه اقشار مختلف برنامه تعبیه شده است، از کودک خردسال گرفته تا پدربزرگ ها و مادربزرگ ها. اینکه مردم می توانند با سبک زندگی سالم آشنا شوند، خود بر برتری برنامه های این برج می افزاید.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با توضیح اینکه برنامه های مختلفی در ایام ماه مبارک رمضان در سطح شهر برای شهروندان تعریف شده است، توضیح داد: با توجه به استقبال گسترده مردم برای حضور در جشنواره های مختلف برج میلاد همچون جشنواره رمضانی شهر خدا، درصدد هستیم تا تسهیلات و امکانات بیشتری را در دستور کار خود قرار دهیم تا شهروندان با خاطره ای خوش یادمان ملی ایرانیان را ترک کنند.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد، جشنواره رمضانی شهر خدا برج میلاد تا پایان ماه رمضان هر شب از ساعت ۱۹ الی ۲ بامداد میزبان علاقه مندان و شهروندان است. همچنین در دهکده اقوام ایرانی نیز در حال حاضر شب های فرهنگی سمنان برپا شده است و علاقه مندان می توانند به صورت رایگان از این برنامه دیدن کنند.