مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، گفت: با توجه به نزدیک شدن به چهاردهم خرداد، شهر حال و هوای سالروز عروج ملکوتی امام خمینی (ره) را به خود می گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، برزین ضرغامی با بیان این که به منظور گرامیداشت مقام شامخ رهبر کبیر انقلاب در تبلیغات فرهنگی این ایام به بازخوانی فرازهایی از وصایای ایشان توجه داشته ایم، افزود: سازمان زیباسازی شهر تهران علاوه بر وظیفه ذاتی و سازمانی خود برای فضاسازی شهر دراین ایام، نسبت به اشاعه افکار و دیدگاه های رهبر انقلاب در سطح شهر احساس مسولیت می کند.

وی ادامه داد: در همین راستا بیست هزار مترمربع تبلیغات محیطی برروی سازه های شهری شامل بیلبورد، عرشه پل و پرتابلها به اکران جملات و بیانات امام راحل (ره)، تاکید بر همبستگی میان مردم و مسئولان، توجه به طبقه محروم و فقرا و توجه مسئولان به مردان اختصاص پیدا کرده است.

ضرغامی با اشاره به این که سالگردارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می شود بیشترین حضور زائران از زمان نزدیک به افطار تا سحر خواهد بود، برنامه ریزی های صورت گرفته در قالب این موضوع انجام شده است گفت : برپایی ۵۰ هزار مترمربع چادر برای حضور زائران از جمله اقدامات سازمان برای ⁣بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) است. نصب کولر، تامین روشنایی، تهیه فرش و موکت برای کف و تهیه زیرساخت های بهداشتی مانند سرویس بهداشتی و حضور نیروهای خدماتی از جمله فعالیت های صورت گرفته برای این بخش است.