بوشهر - مدیر روابط عمومی ستاد دیه کشور گفت: ۴۰۰ جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی جلالی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر همواره در برنامه‌های خیرخواهانه حضور و مشارکتی فعال دارند.

وی اضافه کرد: مردم در نقاط مختلف کشور اهتمام ویژه‌ای برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد دارند و هر ساله تعداد زیادی از زندانیان جرایم غیرعمد با کمک‌های خیرخواهانه مردم آزاد می‌شوند.

مدیر روابط عمومی ستاد دیه کشور از برگزاری ۴۰۰ جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان خبر داد و بیان کرد: ۹۰ درصد از این جشن‌ها تاکنون برگزار شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان دیگر جشن‌ها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۵۰ میلیارد تومان در ۲۰ استان کشور برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مالی کمک شده است، ادامه داد: استان‌های بوشهر، خوزستان و فارس در برپایی جشن گلریزان پیشتاز هستند.

جلالی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۰ هزار و ۶۷۹ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد مالی با ۹۷۲ میلیارد تومان بدهی از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

وی با اشاره به برگزاری ۲۵ جشن گلریزان در استان بوشهر برای آزادی ۱۳۰ زندانی، افزود: مجموع بدهکاری زندانیان جرایم غیر عمد مالی کشور دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.