کرمان - شهردار منطقه یک کرمان از اصلاح هندسی و روان‌سازی ترافیک در خیابان قدس شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، رضا خیاط ‌زاده گفت: به منظور تسهیل تردد و گردش وسایل نقلیه، عملیات اصلاح هندسی به صورت اجرای راستگرد در ورودی خیابان قدس به گلبازخان انجام شد.

وی افزود: در راستای اجرای عملیات یاد شده، اقدامات عمرانی از قبیل خاک‌برداری، زیرسازی، جدول‌گذاری و روکش آسفالت انجام و به اتمام رسید.

خیاط‌زاده با تاکید بر این‌که هدف از اجرای پروژه‌های روان‌سازی ترافیک در معابر شهری، حذف گره‌های ترافیکی است، اجرای اصلاحات هندسی در نقاط حادثه‌خیز و پرخطر را از جمله راهکارهای منطقه جهت تحقق اهداف مدیریت ترافیک برشمرد و گفت: اجرای طرح‌های اصلاح هندسی سبب ایمن سازی نقاط مستعدِ وقوع حادثه می‌شود.

شهردار منطقه یک کرمان همچنین با اشاره به برنامه‌های اصولی شهرداری منطقه در اجرای طرح‌های عمرانی به جهت روان‌سازی ترافیک شهری، تصریح کرد: طی سنوات گذشته اصلاح هندسی و طرح بازگشایی معابر که نیاز به اصلاح داشته‌اند، اجرا شده و در حال حاضر این طرح در سایر نقاط مورد نیاز به منظور کاهش حجم ترافیک به ویژه در معابر پرتردد در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: این مهم با هدف بهبود وضعیت تردد وسایل نقلیه، افزایش ایمنی و کاهش تصادفات صورت گرفته و امیدواریم رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته باشد.